top of page

 התקנון מתייחס לתנאי שימוש באתר אינטרנט: elu.co.il

1. יום אספקת הסחורה - יום בו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש ע״י הלקוחה ע״י חברת השליחויות

2. כתובת למשלוח דואר- כתובת שנרשמה ע״י המזמינה בטופס הזמנה ככתובת למשלוח 

3. ימי עסקים - ימי חול : ראשון עד חמישי למעט ערבי חג ושישי שבת 

4. שירות לקוחות של החברה ניתן במייל: shaharherson@gmail.com או בטלפון : 0502724560

5. הלקוחה - מי שעושה שימוש כלשהו באתר כולל לרבות הזמנה/רכישה

6. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת בגדים בבעלות החברה 

7. החנות רשאית על פי שיקול דעת להפסיק את פעילות האתר בלי הודעה מראש

8. לקוחה המבצעת הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהירה, כי עם ביצוע הפעולה, היא קראה תקנון זה, וכי היא מסכימה לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהיה לה או למי מטעמה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה

9. החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת, ואולם על הזמניות שבוצעו יחול תמיד התקנון שהיה בתוקף במועד ביצוע ההזמנה

10. על המזמינה לעדכן פרטים נכונים ומדויקים בלבד, מילוי פרטים לא נכונים או לא מדויקים אסור בתכלית וכל תוצאה של שימוש בפרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים יחול על המזמינה בלבד.

11. רכישת מוצרים תתבצע באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר, כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה

12. החנות מתחייבת כי לא תעשה שימוש בפרטי הלקוחה הרשומה באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה באתר, וכן, לצורך שמירת קשר עם הלקוחה. 

13. ביצוע הזמנות באתר :על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החנות לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחנות בגלל פרטים מוטעים, תחויב הלקוחה בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול, יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.

14. כל לקוחה תהיה רשאית להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה – אך היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוחה יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוחה. החברה רשאית שלא לשלוח מוצרים אל מחוץ לישראל

15. מילוי כל הפרטים הנדרשים לרכישת מוצר, ובפרט פרטי התשלום בדף התשלום, יחשב לביצוע הזמנה ע"י הלקוחה (להלן: "הזמנה").

16. עם ביצוע ההזמנה ע"י הלקוחה, יישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה. לתשומת לב: אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל החברה.

17. לאחר קליטת ההזמנה, תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע"י חברות האשראי, תישלח הודעה על כך ללקוחה שההזמנה אכן אושרה

18. אישור סופי של ההזמנה ישלח רק לאחר בדיקת כרטיס האשראי המצוין בהזמנה ואישור חברת האשראי, והכל בכפוף להמצאות המוצרים במלאי. מועד המשלוח יקבע החל מיום אישור ההזמנה ע"י חברת האשראי.

19. מקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי, מאחר שכרטיס האשראי של הלקוחה אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה,  אינה מכבדת את החיוב, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידי החברה, החברה תיצור קשר עם הלקוחה לשם השלמת ההזמנה באמצעי תשלום אחר או לשם ביטולה.

20. מדניות ביטולים והחזרות : יש החלפות והחזרות על כל המוצרים 

החזרה על הפריטים:  תוך 5 ימים מקבלת הפריט.

יש ללקוחה שתי אפשרויות: קרדיט לאתר בלי הגבלת זמן או זיכוי לאשראי.

את הפריט אפשר להחזיר לסטודיו בכתובת מור 19א אור עקיבא או החזרת פריט עם שליח בעלות של 30 שקלים.

החלפה: תוך 14 ימים מיום קבלת הפריט, החלפה ראשונה עם שליח חינם

ללקוחות ששילמו בכרטיס חיוב מידי ההחזר יינתן בעלות הפריט פחות 5 % משווי העסקה.

אספקה ומשלוחים : 

1. אספקת המוצרים ללקוחות מבוצעת באמצעות חברות שליחויות ,במסגרת זמן האספקה שהובטח במכירה.

2. סכום דמי המשלוח יופיע בתום תהליך ההזמנה תחת המוצרים שבחרה הלקוחה לרכוש וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.

3. במשלוחים יתכן ויבוצע תאום מראש, טרם הבאת המוצר.

4. החברה אינה אחראית בגין עיכובים ותקלות של חברות השילוח השונות, אך נעמוד לרשותכם על מנת לנסות לפתור כל בעיה.

5. האפשרות להזמין מוצרים באתר מוגבלת לאזורים בהתאם למפת אזורי החלוקה של חברת המשלוחים (משלוחים אל אזורים מעבר לקו הירוק יגיעו לסניף הקרוב ולא עד הבית). החברה רשאית, אך לא מתחייבת, לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. לכן גם אם הזמנה כזו התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה.

6. המוצרים שהוזמנו יסופקו לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני ההזמנה כפי שהם מוגדרים בדף המוצר המבוקש, בתנאי שבבעלות המזמינה כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה.

7. אחראיות על מוצרים : בכל מקרה לא תישא החנות באחראיות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר שנרכש (בתוספת דמי משלוח) וכן בכל נזק שאינו ישיר או נזק תוצאתי , תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכן ויהיה הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

8. החנות אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החנות לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר.

9. החנות לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, לרבות תקלות, עיכובים, שביתות, בעיות בסליקת האשראי, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

10. החנות תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש, אם המזמינה סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות של החברה, והחברה תטפל בפנייה מוקדם ככל שאפשר ועל הצד הטוב ביותר.

11. כל זכויות הקניין הרוחני הנם רכושה של החנות בלבד, אין להעתיק, לשכפל להפיץ או למכור מידע כלשהו מהאתר ללא אישור מהחנות מראש.

12. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו בניגוד להוראות תקנון זה, מבלי לקבל את הסכמתה של החברה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה.

13. שמירה על סודיות : החנות אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשבים שלה.

14.  E’LU משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה.  

15. אבטחת מידע היא עניין חשוב ביותר בתחום סליקת האשראי. לכן החנות שלנו מחויבת לעמוד בכל תקני ונהלי אבטחת המידע המחמירים ביותר של חברות כרטיסי האשראי בארץ

16. לכל שאלה בנוגע לאופן השימוש באתר או לפריטים שמוצגים בו או כל שאלה אחרת ניתן לפנות במייל: shaharherson@gmail.com

17 .אין הגבלת גיל ברכישה באתר .

bottom of page